Budoucí nasazení vodíkových autobusů by samozřejmě znamenalo další významný krok k čistší dopravě v Praze. Ale také k tomu, aby Dopravní podnik nebyl z hlediska ekologické dopravy závislý jen na elektřině. K metru a tramvajím se v Praze začínají připojovat elektrobusy a už brzy začnou jezdit taky trolejbusy. Pokud by ovšem došlo k velkým výpadkům proudu, zbyly by pro dopravu jen dieselové autobusy. Pro případ krize musí Dopravní podnik držet zhruba čtvrtinu vozového parku nezávislou na elektřině, a to by mohl kromě dieselových autobusů částečně řešit právě vodíkový pohon.
Jenže je tu háček. Vodíkové vozy stojí o dost víc než klasické autobusy a relativně drahý je i jejich provoz. Proto bude Dopravní podnik vozidlo dva roky testovat, aby všechny parametry ověřil v ostrém provozu. Vodíkový autobus město nasadí na linku 170 z Barrandova na Jižní město, která umožní ověřovat vozidlo v kopcích a při různém stupni zatížení. DPP myslí i na délku linky (20 km) a blízkost připravované první veřejné vodíkové plnicí stanice v ulici K Barrandovu. V průběhu dvou let si autobus samozřejmě vyzkouší i všechny rozmary počasí a najede zhruba 100 000 kilometrů.