Cestujícím na Černém Mostě nově slouží k rychlé orientaci 12 elektronických informačních tabulí, které zobrazují aktuální odjezdy nejbližších spojů z jednotlivých nástupišť. Pro celkový přehled jsou k dispozici navíc dva velkoplošné souhrnné informační panely, na nichž se zobrazují jak městské, tak i regionální autobusové linky.
V areálu také byly instalovány nové lavičky a odpadkové koše. Veškeré zábradlí i zastřešení přístupových cest se dočkalo obnovy nátěru nebo celkového vyčištění. Kompletně vyměněno bylo také osvětlení jednotlivých nástupišť a příchozích lávek. Ještě letos zde bude instalován statický navigační systém v novém designu, který Praha postupně zavádí od loňského roku.
Ještě před těmito na první pohled viditelnými změnami bylo nutné provést úpravy odvodnění, protože právě zatékání do konstrukcí bylo nejzávažnějším problémem všech mostních objektů. Bylo třeba vybudovat nové betonové odvodňovací žlaby, které přebytečnou vodu odvádí z povrchu konstrukce do kanalizace. Díky tomu zmizel pověstný problém s velkými ledovými rampouchy, které tu v zimě ohrožovaly cestující.
Terminál Černý Most, který je v provozu od roku 1998, je nejvýznamnějším dopravním uzlem ve východní části Prahy. Začíná tu linka metra B, na niž navazuje 12 městských a 15 příměstských autobusových linek PID a 32 dálkových autobusových linek směřujících především do východní a severní části České republiky. Černý Most má také velkokapacitní záchytné parkoviště P+R a je výchozím bodem pro pěší cesty do místního sídliště i k okolním obchodním centrům.