Otočením jednosedaček se konfigurace přizpůsobí většinovému zvyku cestujících. Z ankety Dopravního podniku totiž vyplynulo, že jednosedačky jsou při cestování jednoznačně nejoblíbenější, a pokud jsou volné, preferuje je 63 procent lidí. A bezmála polovina cestujících si na jednosedačku sedá bokem ke směru jízdy s nohama do uličky a opírá se tedy o bok vagónu, zatímco ve směru nebo proti směru jízdy si na neotočenou sedačku vždy sedá jen 14 % lidí. Zbytek cestujících je nevyhraněný a usedá podle aktuální situace. I přesto, že sezení s nohama do uličky zabírá ve vagónu více místa, skoro 90 procent cestujících to nepovažuje za problém.
Dopravní podnik tak nyní začne otáčet sedačky v celkem 68 soupravách metra na linkách A a B. V každé soupravě je 48 jednosedaček a otočí se polovina z nich. Provést změnu u všech je sice technicky možné, ale znamenalo by to značný a velmi nákladný zásah do konstrukce vagónů. Navíc tak cestujícím zůstane zachována možnost volby, vybrat si sedačku podle preferencí. Dvanáct souprav jezdí s otočenými sedačkami ve zkušebním režimu již od roku 2020.