Dobrá zpráva je to nejen pro ty, kteří se do Slivence nastěhují, ale i pro její současné tři tisícovky obyvatel. Ti se až dosud musejí spoléhat na autobusy.
Trať do Slivence, dlouhá celkem 1,5 kilometru, vyroste ve dvou etapách. V té první vzniká spojení mezi Barrandovem a Holyní s dvěma novými zastávkami. Ještě letos na jaře budou moci pohodlně a bez dlouhého docházení tramvaj při cestách ze svého bytu využívat lidé z bytových domů Kaskády a Výhledy Barrandov. A spolu s nimi i pět set převážně domkařů z Holyně, kam bude trať pokračovat.
Ve stavbě se ale bude i z dočasné konečné v Holyni pokračovat a v další etapě vznikne i zbylých 600 metrů kolejí právě do Slivence.
To, že tramvaje začnou sloužit lidem hned poté, co se nastěhují do právě dostavěných bytů, je novinka, kterou všichni ocení. Až dosud často okrajové čtvrti Prahy trpěly tím, že do nich koleje nevedly. Lidé se tak buď spoléhali na autobusy – většinou s potřebou přesedání – nebo pro své pohodlí jezdili autem. Teď budou nově mít k dispozici přímé a rychlé spojení do centra.
A v krátkosti, jak to vypadá s výstavbou všech nových tratí: tramvaje už jezdí po nových kolejích mezi stanicemi Pražského Povstání-Pankrác, hotová je smyčka na Zahradním městě. O prodloužení do Slivence byla řeč výše, do měsíce se začne stavět jeden a čtvrt kilometru tratě v Hostivaři a ještě letos na jaře také začne růst trať z Modřan až do Libuše v délce 1,7 kilometru. Nejdelší z nyní plánových tratí z Divoké Šárky do Dědiny, dlouhá 2,3 kilometru s pěti zastávkami v každém směru, pak začne vznikat do letních prázdnin.
Foto: DPP – Daniel Šabík
Для маршрута грузоперевозки Новосибирск Татарск наши попутные перевозки помогут снизить расходы.
Ищете рабочее зеркало? Скачайте 1xslots apk и начните выигрывать прямо сейчас.
Испытайте свою интуицию, начав играть в Лаки джет и зарабатывать.