Pražské metro je plně pokryto rychlým internetem.
Startuje pilotní projekt bikesharingu, v jehož rámci si mohou majitelé Lítačky až 4 x denně půjčit bezplatně kola u Nextbike nebo Rekola.
Otevření cyklodepa na Smíchově. Cyklodepo funguje jako překladiště zásilek z dodávek. Zde si je kurýr vyzvedne, uloží je do nákladového prostoru elektrokola a poté je rychle a s nulovými emisemi dopraví k příjemcům v širším centru. Za jeden den dokážou kurýři z jednoho depa doručit až sto zásilek. Smíchovské cyklodepo obsluhuje levý břeh Vltavy.
Otevření železniční stanice Praha – Zahradní město, která je součástí nového přestupního terminálu, kde se v jednom místě protínají vlakové tramvajové a autobusové linky.
Motoristům začal sloužit největší parkovací dům P+R na Černém mostě pro celkem 850 aut a další P+R v Hostivaři s plynulým přestupem na vlak.
Praha má 14 nových elektrobusů. První z nich začal v únoru sloužit na linkách 154, 213 a o víkendech také na lince 124.
Start instalace nových zastávek MHD v designu studia Olgoj Chorchoj. Celkem jich bude 690, z toho 200 v roce 2022.
15 supermoderních trolejbusů město nakoupilo pro novou linku 58. Nové 19 metrů dlouhé kloubové vozy disponují řadou vymožeností, včetně naklápění karosérie ve stanici pro snadný nástup.
Capping Lítačka. Při při nákupu jednotlivých jízdenek se během 24 hodin zastropuje na cenu jednodenní jízdenky a dál si již uživatel nemusí kupovat v rámci těch 24 hodin další jízdenky.
Dlouholetá hlasatelka pražské MHD, paní Dagmar Hazdrová, už nová hlášení namlouvat nebude. V 89 letech se rozhodla předat žezlo mladším.
Nový informační a navigační systém v pražské MHD. Pilotní instalace nových prvků v ulicích, na zastávkách a v metru, nové odjezdové panely na zastávkách.
Pilotní spuštění multimodálního vyhledavače spojení. Nová aplikace pro mobilní platformy, která bude propojovat všechny módy dopravy (včetně pěší a automobilové) a to navíc v reálném čase. Aplikace bude zahrnovat intermodální vyhledávač spojení, informace o provozu v reálném čase (včetně navádění řidičů mimo problematické lokality), zjištění obsazenosti parkovišť P+R, zjištění dostupnosti sdílených automobilů a bicyklů včetně platby za jejich pronájem, nákup jízdních dokladů.
Osazení bezkontaktních platebních terminálů v autobusech MHD. Celkem jich Dopravní podnik nakoupí 1200.
Nová vizuální identita Pražské integrované dopravy se objevuje v ulicích. S novým nátěrem vyjíždí první tramvaj i první příměstský vlak. Každý nový autobus už také dostává barvu v novém stylu.
Dokončení nového střediska řízení pražské dopravy, které nahradí zastaralé technologie několika samostatných malých řídících ústředen. Nový systém bude stabilnější, pružnější na operativní řízení a bezpečnější proti případným kybernetickým útokům. Umožní pohotovou reakci v případě nehod a mimořádných událostí.
Zprovoznění trolejbusové linky 59 z Nádraží Veleslavín na Letiště Václava Havla.
Městem začne jezdit sedm moderních městských vlaků na nově vytvořené lince S61 z Vršovic přes Zahradní město do Běchovic i na existující S49 z Roztok do Hostivaře. S 61 zkrátí cestu z Běchovic do Vršovic na 23 minut.